Dostajesz awans lub zaczynasz jako menadżer/ka w nowej firmie - super, nie? Wybrali właśnie Ciebie. A więc było warto tak się starać! Gratuluję Ci, naprawdę. Moment, kiedy ktoś widzi Twoje umiejętności i powierza Ci odpowiedzialność za zespół, to pewnie jeden z najlepszych w życiu 🙂
Ale właśnie: to moment.
Potem przejmujesz nowe obowiązki i dociera do Ciebie, że nigdy nie kierowałaś nikim poza sobą. Albo znasz swój poprzedni zespół, ale nie wiesz jak przewodzić nowej grupie. Próbujesz sobie radzić, szukasz wiedzy w internecie, słuchasz podcastów, podpytujesz innych. Po czym sam już nie wiesz, jakim liderem masz być.
Chodź, pokażę Ci na czym polega bycie liderem!
W czasie indywidualnych spotkań online dowiesz się, jak dowozić “miękkie” tematy, ogarniać trudne sprawy i zmierzyć, czy robisz to dobrze.
Nawet jeśli do tej pory ogarniałaś tylko “techniczne” rzeczy.
Nawet jeśli nikt w organizacji nie powiedział Ci, co masz teraz robić.
Nawet jeśli dopiero zaczynasz w nowej firmie.


Będę spotykać się z Tobą online przez 3 do 6 miesięcy. Ty wybierzesz, kiedy zaczynamy. Będziemy mieć spotkania co jeden lub co dwa tygodnie.
Na początku pracujemy nad tym:
Później:
Dostaniesz zadania domowe oraz tutoriale do wykorzystania w chwilach, gdy będzie Ci ciężko. Bo czasem będzie, jak to w żyćku. Stworzysz swoje narzędzia do pracy z zespołem. Poczujesz, jak zmiana podejścia zmieni Twoją sytuację.
